בית שמש • 'טוב' עם המועמד החילוני

דוד קורצווייל No Comments on בית שמש • 'טוב' עם המועמד החילוני
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תנועת טוב בבית שמש מכריזה הלילה על תמיכתה במירוץ לראשות העיר באלי כהן, המועמד של הגוש הציוני. מי שעומד מאחורי ההכרזה הוא יו"ר תנועת טוב בעיר אהרן סלומון שהחליט ללכת עם אלי כהן בגלל "כשלונו של משה אבוטבול בניהול העיר".

חשוב לציין כי מסיבת העיתונאים היית סגורה לתקשורת חרדית. כנראה מישהוא שם קצת חשש משאלות לא נעימות, כגון ציטוט מדברי הגראי"ל שטיינמן כי "מי שתומך באלי כהן מחלל שם שמים ברבים".

גורמים ברמת בית שמש אומרים לזירה המקומית כי ההחלטה של סיעת טוב, היא תוצאה של החיבור החדש שנעשה לאחרונה עם אברהם לוונטל המזוהה עם הציבור הדת"ל האנגלוסכסי. לדבריהם, לוונטל הבהיר כי אם לא יתמכו באלי כהן הוא יעזוב את הרשימה, ולפיכך בצעד של אין ברירה ומחשש שלא יעברו את אחוז החסימה, ללא תמיכה בציבור הדת"ל, החליטו לתמוך באלי כהן.

ממטהו של ראש עיריית בית שמש נמסרה התגובה: ראש העיר משה אבוטבול פעל רבות למען ציבור מצביעי טוב, במהלך הקדנציה האחרונה, הן בנושא מוסדות החינוך לציבור ההורים המזוהה אתם, הן בבתי כנסיות והן במחלקת 'העצמת נוער' שהעמיד לרשות סיעת טוב ואנשיה. ראש העיר ימשיך גם בקדנציה הבאה לסייע עבור ציבור חשוב זה, למרות החלטת הנהגת הסיעה בבית שמש.

לדברי ראשי המטה, במבחן הבחירות מרבית מצביעי 'טוב' מהמגזר החרדי יתמכו במשה אבוטבול בקלפי, זאת ואחר והציבור יודע כי בחירתו של אבוטבול לקדנציה נוספת תיטיב עם הציבור החרדי על כל מגזריו, בעוד ובחירתו של ראש עיר בעל אג'נדה אחרת תשים קץ לפריחת הקהילות התורניות בבית שמש.

במטהו של אבוטבול מציינים כי התמיכה במועמדותו של משה אבוטבול מתרחבת ביותר בשבועיים האחרונים, כולל בקרב ציבור בוחרים אנגלוסכסים, וחבל מאוד שסיעת טוב לא תהיה שותפה במחנה המנצח.

IMG-20130915-WA003


0 תגובות